Jumaat, 26 Disember 2008

Islam Dihina Secara Terang-terangan Dalam Blog!!

Salamm semua...

Korang ada tengok Buletin Utama pukul 9.00 tadi (26hb. Disember 08) tak?? Pada awal-awal lagi pemberita tu dah cerita pasal Islam dihina dalam blog. So, aku pun terus cari mana mangkuk hayun celaka yang dah buat kerja sial ni. Akhirnya, jumpa.. cuba korang klik kat SINI!

Sebagai orang Islam, aku merasa SANGAT-SANGAT TERKILAN DAN MARAH dengan puak-puak biadap ini. Agama Islam dan Rasulullah s.a.w boleh dimaki dan dicarut sesuka hati tanpa ada rasa berdosa!!?? KAFIR ke diorang ni semua!? Bagi aku, inilah puak-puak yang BACUL DAN PENGECUT! Hanya berani baling batu sembunyi tangan dan hanya di alam siber saja. Ptuih!!

Kepada semua rakan-rakan Muslim sekalian, sama-sama la kita ambik iktibar. Kaum kafir kini dah semakin BIADAP & KURANG AJAR dengan kita!! Oleh itu, berhati-hati dengan segala taktik dan ideologi mereka. Bersedialah dari segala segi.. Mudah-mudahan, akidah Islam kita terpelihara dan sama-samalah kita berdoa agar si pembuat onar kafir laknatullah ini diberi balasan setimpal oleh Allah s.w.t..


- (Rintihan Rasa, 26hb. Disember 2008, 11.00 p.m) -


Sila klik gambar untuk besarkan

*UPDATE!
Aku dapat tau, blog jahanam tu dah kena remove / banned (rujuk gambar kat atas tu)! Nampaknya, penulisnya si bacul laknat tu dah teruk kena tibai kot. Padan muka!!! Tapi harap-harap lepas ni janganla dia buat blog lain pulak untuk hina Islam & Rasulullah. Kita semua kena berjaga-jaga. Memang patut kena laknat manusia iblis macam ni! (27/12/2008)

0 komen: