Ahad, 22 Februari 2009

Demam Lak Dahhh...

Salamm semuaa...

Uish! lama dah aku tak menulis dalam blog ni rupanya. Busy sikit kebelakangan ni sebenarnya. Dengan kerja-kerja kat opis yang menimbun, mesyuarat dan kursus sana sini. Balik rumah pun kadang-kadang tu on internet jap je lepas tu terus tido. Nak update blog pun rasa malas. Iskh, dah habis idea ke aku ni?

Sebut pasal kursus, baru-baru ni aku ada pegi kursus 'Undang-undang Kerja Tanah & Bangunan' kat Hotel Brisdale, Kuala Lumpur. Erm, lama gak kursus tu ada la 4 hari 3 malam (16-19hb. Februari 2009). Hehe.. syok memang syok tapi yang tak bestnya balik aje dari kursus, aku terus demam. Hadoii.. Tapi bila fikir pasal kerja, aku datang jugak hari Jumaat tu. Lepas tu pulak semalam (21hb. Februari 2009) aku ada exam Pegawai Tadbir & Diplomatik (PTD) kat Seremban 2. Dah la masa tu demam tengah kuat. Tapi pegi jugakla pasal bukan senang nak dapat peluang macam ni kan. Huhuhu.. Dugaan sungguh.. Harap-harap la lulus. Mana la tau, berlaku keajaiban lak hasil dari dugaan yang diberi. Ewahh..

Okla semua.. rasanya cukup setakat ni aku menulis. Nak rehat jap.. Tak larat dah rasanya. Idea pun tak keluar nak tulis panjang-panjang.. Jumpa lagi di next post. Salamm...

- Rintihan Rasa, 22hb. Februari 2009, 12.21 p.m -

0 komen: