Sabtu, 11 Julai 2009

KepadaMu Kekasih...




Kepada-Mu Kekasih
Aku berserah
Kerana ku tahu Kau lebih mengerti
Apa yang terlukis di cermin wajahku ini
Apa yang tersirat di hati
Bersama amali

Kepada-Mu Kekasih
Aku bertanya
Apakah Kau akan menerimaku kembali
Atau harus menghitung lagi
Segala jasa dan bakti
Atau harus mencampakku ke sisi
Tanpa harga diri

Hanya pada-Mu Kekasih
Aku tinggalkan
Jawapan yang belum ku temukan
Yang bakal aku nantikan
Bila malam menjemputku lena beradu

Kepada-Mu Kekasih
Aku serahkan
Jiwa dan raga
Jua segalanya
Apakah Kau akan menerima penyerahan ini
"Apakah Kau akan menerimaku
Dalam keadaan begini...?"

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA



- Rintihan Rasa, 11hb. Julai 2009, 05.00 p.m -

3 komen:

Kaiser berkata...

kepada Mu kekasih yg SATU tu memang kita kena berserah sepenuh kepadaNYE....kekasih hidup bile nyer,,,huhuhu

zamy berkata...

kekaseh hidup, on the way ye john? hikhikhik.

Johan berkata...

Hehe.. mcm2 hal la korang nih.. :D